Comunicat a les paraules de la Reina Sofia

A falta de coneixer tot el contingut del llibre ”La Reina muy de cerca” Regne de Valencia Gais i Lesbianes considera que el seu papel institucional l’obliguen a mantindres les seues opinions personals fora de l’ambit public.

Ademes de que les declaracions fetes per la Reina Sofia discrepen en l’actual legislacio espanyola: “Puedo comprender, aceptar y respetar que haya personas con otra tendencia sexual, pero ¿que se sientan orgullosos por ser gays? ¿Qué se suban a una carroza y salgan en manifestaciones? Si todos los que no somos gays saliéramos en manifestación… colapsaríamos el tráfico. Si esas personas quieren vivir juntas, vestirse de novios y casarse, pueden estar en su derecho, o no, según las leyes de su país: pero que a eso no lo llamen matrimonio, porque no lo es. Hay muchos nombres posibles: contrato social, contrato de unión”.

Portem decades lluitant per l’igualtat i la defensa dels nostres drets com lesbianes, gais, transexuals i bisexuals, com per a que a estes altures vinga la consorte del cap de l’estat en este tipo de declaracions 

Per aixo demanem una rectificacio i unes disculpes publiques.

En el Cap i Casal del Regne de Valencia a 30 d’octubre 2008

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

To use BrandCaptcha you must get an API Key